Naše firma byla založena v roce 1998. Od té doby se věnujeme prodeji domácích spotřebičů a elektroniky.
Řešení sporůVzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Mimosoudní řešení sporů probíhá prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz. Mimosoudní řešení sporů (ADR)K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE informuje, že orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je oprávněn k řešení sporů v oblasti finančních služeb, je finanční arbitr, se sídlem Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1. Internetové stránky finančního arbitra: http://www.finarbitr.cz. |